Rybnik - Nowiny Rybnickie – Rybnickie.pl

Artykuł sponsorowany
od 195 zł

RYBNICKIE



Dobry tekst jest na wagę złota, a dobry artykuł pozostaje długo w pamięci. Umożliwiamy zamieszczenie w portalu wyjątkowo taniego artykułu sponsorowanego. Pozostanie on w archiwum na stałe i może zawierać linki zewnętrzne na wskazany adres. Gdzie jest „haczyk”? W jakości. Artykuł musi być interesujący, z niepublikowaną gdzie indziej treścią i powiązany z miastem lub regionem.

Specyfikacja artykułu:

  • do 5 tysięcy znaków wliczając spacje

  • do 4 zdjęć w rozmiarze 1200x800 px i formacie jpg

  • do 2 linków zewnętrznych sponsored (dofollow osobno negocjowany)

  • do 2 materiałów video z platformy YouTube lub Vimeo

  • unikalna treść przynajmniej w 50%

  • powiązanie tematu z miastem lub regionem

  • treść umieszczona w archiwum na stałe

Zastrzegamy sobie prawo do:

  • poprawy zauważonych błędów ortograficznych lub stylistycznych

  • ewentualnego dodania mocniejszego powiązania z regionem

  • zamieszczenia wewnętrznych linków lokalizacyjnych portali Grupy

"Mój artykuł nie jest związany z miastem, ale może zainteresować mieszkańców"

  • jeśli treść jest ciekawa, możemy rozważyć publikację

Jak zamówić artykuł?

Publikację treści reklamowych w naszym portalu obsługuje Agencja Reklamowa Celniej, z którą prosimy kontaktować się poprzez poniższy adres e-mail:

lp.jeinlec@ymaifart

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Pisząc artykuł sponsorowany należy przede wszystkim zwrócić uwagę na to do kogo będzie on skierowany, czyli jaka grupa docelowa odbiorców na niego trafi. Czegokolwiek będzie dotyczył artykuł - czy promowanego wydarzenia, czy usługi, czy produktu - to właśnie od tego kim są czytelnicy, zależy w jaki sposób artykuł powinien być napisany, np. czy użyty będzie w nim język potoczny, a może techniczny lub branżowy. Podobnie zawartość informacyjna może się różnić, ponieważ różne grupy odbiorców, mogą być zainteresowane różnymi aspektami tego samego tematu.

Niezależnie od grupy odbiorców przygotowywanego artykułu sponsorowanego, każdy tekst informacyjny, również o charakterze promocyjnym, powinien zawierać ogólne cechy dobrego artykułu - być interesujący, wnosić do dotychczasowej wiedzy czytelnika nową jakość i inspirować go. Niezbędnym atrybutem dobrego artykułu jest zaciekawiający tytuł, krótki nagłówek, streszczający najciekawszą tezę artykułu, ale też niezdradzający odpowiedzi na nią - tak by odbiorca z chęcią zapoznał się z całym materiałem.

Dobra promocja w postaci sponsorowanego artykułu nie może być jedynie suchą informacją na podejmowany temat. W celu lepszego przyswojenia tekstu warto zilustrować go dopasowanymi odpowiednio zdjęciami, grafikami lub ikonografią. Artykuł powinien zawierać bezpośrednio związane z daną grupą odbiorców ciekawostki, a także pozostawiać czytelnika w poczuciu zadowolenia z faktu poświęcenia czasu na lekturę oraz wzbudzić w nim pozytywne emocje, dzięki którym będzie można liczyć na utrzymanie i pogłębienie zainteresowania opisywanym tematem.